Trochę o Green Velo i wyzwaniach z nim związanych

Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo to najdłuższy oznakowany szlak rowerowy w Polsce. Przebiega przez pięć województw (świętokrzyskie, podkarpackie, lubelskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie). Przeznaczony jest zarówno dla zaawansowanych rowerzystów jak i amatorów dwóch kółek (czyli dla mnie).
Więcej informacji o szlaku znajdziecie na stronie www.greenvelo.pl/portal/pl/o-szlaku


W tytule swojego internetowego dziennika użyłem słowa wyzwanie. Dlaczego pokonanie Wschodniego Szlaku Rowerowego jest dla mnie wyzwaniem?

Po pierwsze, trasa, którą wybrałem, liczy ponad 2 tys. kilometrów i nie znam jej wcale!
Po drugie, w podróż wybieram się samotnie!
Po trzecie, trasę muszę pokonać do 15 lipca, więc codziennie powinienem przejechać ponad 120 km!

Gdy plan podróży przedstawiłem moim znajomym i rodzinie, wiele osób powiedziało, że porywam się z motyką na słońce i nie podołam wyzwaniu. Co o tym myślicie? Uda mi się przejechać Green Velo?

Komentarze

Prześlij komentarz