Szlak Green Velo zdobyty!

Ufff..można powiedzieć, że w końcu się udało. Przejechałem całą Trasę Green Velo! :-)
Ostatni etap rozpocząłem o 8:30. Gdy wyszedłem z domu, przywitała mnie piękna pogoda, która nie zapowiadała deszczu ani burz. Do Braniewa dotarłem przed 10. Niestety, remonty dróg sprawiły, że się zgubiłem. Dopiero po 40 minutach błądzenia po mieście znowu wjechałem na właściwą drogę, która przedstawiała się niezwykle urokliwie, tak jak i Frombork. Miejsce to, rozsławione przez Mikołaja Kopernika, gościło dziś wielu turystów. Z dwoma mężczyznami sobie pogadałem, gdyż zainteresowali się tabliczkami oznaczającymi GV.
Kolejne kilometry prowadziły przez Tolkmicko, jedną z kilku miejscowości położonych nad Zalewem Wiślanym. Gdy dojechałem do znaku ,,Elbląg", posmutniałem, gdyż myślałem, że to już koniec ciekawej wycieczki. O dziwo czekało na mnie jeszcze kilka niespodzianek: ostre podjazdy, szybkie zjazdy, ładne MOR-y oraz zachwycająca zabudowa miasta, które odwiedziłem po raz pierwszy. Mam nadzieję, że nie ostatni. ;-)

Zalew Wiślany

MOR - Elbląg Wyspa Spichrzów 

Elbląski piekarczyk


W stronę Braniewa

MOR - Braniewo

Frombork

Za Fromborkiem

Skansen w Roninie

Pomnik Mikołaja Kopernika - Frombork

Widok na Zalew Wiślany

No to teraz ja siedzę, a Mikołaj jedzie dalej

,,Obieżyświat" art. Andrzej Kurowski

Skansen 

W skansenie

Z dzisiaj!:-)

Witamy w Elblągu

Brama Targowa - Elbląg


Koniec...jest zawsze początkiem ;-)

W stronę dworca

Przejście w kamienicy

Green Velo Elbląg



Komentarze

Prześlij komentarz